مطالب برگزیده

شرایط و مقررات

لایق ارجمند لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از فعالیت‌ها و برنامه‌‏های کاربردی ست‌من به دقت ملاحظه فرمایید. ورود کاربران به وب‏‌سایت ست‌من هنگام کاربرد از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی وسایر خدمات ارائه شده میانجیگری ست‌من به معنای آگاه وجود داشتن و پذیرفتن شرایط و قوانین و چنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات ست‌من است. مبالات داشته باشید که ضبط سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن نیک کلیه شرایط و قوانین ست‌من از سوی کاربر است.

توجه داشته باشید جمع اصول و رویه‏‌های ست‌من منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و نظم حمایت از حقوق مصرف فاعل است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ست‌من تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده ادامه‌دار شما از سایت به مدلول قبول هرگونه تغییر است.

«لیسانسه ها» با کت و شلوار در استخر

کت و شلوار لبنانی تهران چطور خوشتیپ باشیم؟ (اصول کت و شلوار مردانه)

– پوشیدن کت و شلوار برای این دسته مردان سخت مناسب هست چون باعث می شود که چهارشانه تر دیده شوند. – از طرح های پرجمعیت مثل الگو های راه راه درشت یا چهارخانه شخیص استفاده کنید. – از کت های با منسوج های ضخیم استفاده کنید. – از کت های اپل صلابه استفاده کنید که شما را چهارشانه تر نشان دهد. – کت یقه هفت پهن باعث می شود ذبول شما کم تر دیده شود. – کت های چپ و صواب 4 یا 6 دکمه شما را پرتر نشان می دهد. – از شلوارهای راسته استفاده کنید چون باعث می شود که پاهای شما طویل شود و نحیفی پاهای شما باطن شود. – پوشیدن کت های تک دگمه برش دار باعث می شود که شانه های شما پهن تر از دور کمرتان دیده شود.

–  اگر بالاتنه ارتفاع دارید از کت هایی با یقه باز و برگردان یقه بلند و باریک استفاده کنید و اگر پایین تنه کوتاهی دارید کت های کوتاه به‌علت شما قابل تر است. – مردانی که چهارشانه هستند نباید از کت های دو طرف دکمه دار استفاده کنند چون عرض شانه هایشان را بیش تر نشان می دهد.

کت و شلوار چرم مردانه | معارفه انواع مدل کت شلوار مردانه -- همیشه در کنار شماییم

از مهم ترین فاکتورهای انتخاب پارچه‌ درخور برای انواع الگو کت و شلوار در فصل تابستان باید به راحتی، تهویه مناسب و سبکی ایما کرد. به همین راهنما پارچه‌های کشمیر، نخی و لنین را باید بهترین پارچه‌ها برای دوخت کت و شلوار و پوشیدن آن‌ها دانست.

در شتا گرم بودن بدن را باید مهم ترین صورت گلچین قماش به‌خاطر کت و شلوار دانست. در صورتی که به این نکته توجه نشود، افراد سردشان می‌شود و حتی می‌توانند ناسالم شوند. کت و شلوار هایی که از پارچه‌های پشمی و فلانل توالد شده‌اند را باید بهترین جنس قماش برای کت و شلوار هایی دانست که در فصل شتا می‌توان پوشید.

در فصل بهاران و خزان تغییرات دما، راس است. همین قضا علت شده تا انواع مدل کت و شلوار مردانه غیرتمندانه که با پارچه موهر صحیح شده‌ اند را بتوان مناسب دانست. این متاع لباس نه آن‌ قدر نازک و سبک است که افراد در شب‌ها سردشان شود و نه آن‌ قدر زبر است که باعث شود تا افراد گرمشان شود و اذیت شوند.