جان لوئیس از هورشام بازطراحی شده خود پرده برداری کرد که مد، زیبایی، فناوری و طراحی "در خانه" است.
طراحی مجدد یک مفاهیم و خدمات به مشتریان لوئیس را تشکیل می دهد.
با پوشش 47,000 فوت مربع، مصرف کنندگان کوپن با طراحی مجدد، برندهای نظارت شده و نگاهی، Barbour، Levi's، Whistles و Baukjen، در کنار دیور، جو مالون و بابی براون، در امتداد این خطوط به عنوان خدمات شخصی سازی شده در اتاق خیره کننده Elemis.
از طریق یک چیدمان، هر زن به او خدمت می کند و نیازهای آن را ارائه می کند.
خدماتی به این سبک و دستگاه در مجموع معرفی شده است که به مشتریان اجازه می دهد تا شرکای املاک چهارم شوند.
در مورد بزرگی بچه ها و مخاطبان جوان تر آن، که لوئیس آن را به گونه ای عاقلانه توصیف می کند که "شروع می شود" و می بیند که چگونه برنامه های پیش رو دارد.
مکان کودکان شامل یک مسیر تعاملی، حرکات و مشاوره در کنار مارکهای کودکان Polarn O Pyret و Baby است، به طوری که به طور متناسب به لباسهای کودکان برچسب زده میشود.
جان لوئیس با متخصصان علوم اعصاب کار کرد تا عناصر حسی را دوباره طراحی کنند.
جامعه از یک دارو به نام «نسخه حسی» استفاده کرد.
کسبوکارها روی طراحی کار کردند، رنگها، صداها و رایحهها را تجویز کردند و نواحی را طراحی کردند.
#گالری-1 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-1 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 50%؛
}
#gallery-1 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-1 .
gallery-caption {
حاشیه چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
این بازطراحی شده در یک فروشگاه Waitrose قرار دارد و طبق گزارشها 50 درصد مشتریان Waitrose "از قبل درب Lewis" هستند.
جک هاو، مدیر آرویو، لوئیس هورشام، اظهار داشت: «ما به مشتریانمان هورشام گوش دادهایم و از دپارتمانهای بزرگتر لوئیس سرگردان هستیم.
مکنده بوده است و نگاه ما.
«از آنجایی که خریداران در خیابان هستند، میلیونها نفر ما مرکز را تقویت میکنند و خریداران را به فروشگاه وسوسه میکنند.
»