سئول، 5 آوریل (یونهاپ) -- شرکت CJ Foodville کره ای روز چهارشنبه کمربند خواربار فروشی خود را به نام Tous les Jours تغییر داد.
Tous les Jours دومین شرکت بزرگ آشپزی کره است که به موجب آن فروشگاه ها، در یکنواختی با باگت پاریس گروه SPC.
CJ کمباین 28.
5 ژیلیون وون (21.
7 میلیون دلار آمریکا) 2022، 15.
9 میلیون وون در سال 2021، تیم بایگانی.
افزایش یافت.
-سال نزدیک به شش برابر 26.
1 عدد نجومی برد.
فروش 25 درصد رشد 759.
8 عدد نجومی وون.
CJ Foodville نتایج خود را ناشی از شکست فروشگاه سبزیجات Tous les Jours خود در کره و سودآوری کسب و کار خود عنوان کرد.
در حال حاضر، CJ Foodville در شش کشور منطقه آشپزی Tous les Jours را اداره می کند.
همسایگی جهان سال، فعالیتهای شرکت در اندونزی و ویتنام سودآور شد، و ایالتها سالی مترقی است.
یک لژیون گفت: «تجارتهای ما تقریباً به سود سال کمک کردند.
"ما امسال این و سود را سازماندهی می کنیم.
"
A walks a Tous les Jours Seoul 5 آوریل 2023.
(یونهاپ)
fairydust@yna.
co.
kr
(END)