مطالب برگزیده

لیزر تیتانیوم در شیراز

لیزر موهای زائد امروزه به قدری دلارام شده است که دیگر نیازی نیست برای از بین بردن موهای زائد بدن از روش های سنتی استفاده کرد و می توان برای رفع موهای زائد از دستگاه های مختلف لیزر کاربرد نمود.

به همین راهبر کلینیک های زیبایی امروزه استفاده از دستگاه های قدرتمند لیزر را در دستور کار خود قرار داده اند و خدمات رفع موهای زائد را برای مراجعه کنندگان خود انجام می دهند.

یکی از موثرترین و بهترین دستگاه های احوال حاضر برای از بین حمل کردن موهای زائد بدن، دستگاه لیزر تیتانیوم است. دستگاه لیزر تیتانیوم از سه طول موج الکس، دایود و اندیاگ استفاده می کند که این موضوع پاره تقدم های آن به حساب می آید.

از جمله مهمترین مزیت های لیزر تیتانیوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی ها و ترجیح ها دستگاه لیزر تیتانیوم موجب شده تا کلینیک های زیبایی زیادی از این دستگاه استفاده کنند.

دستگاه لیزر تیتانیوم خوبه نی نی سایت | خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 با شرایط فروش بلند وقت -- همیشه در کنار شماییم

امکان به صورت اقساط مهیا می باشد.

میتوانیم رو نموده تا به صورت بلند مدت با دستگاه کسب درآمد نموده و را وام‌گذاری نمایند.

به طور خلاصه موراد تحت در نرخ تمام شده دستگاه لیزر تیتانیوم تاثیرگذار است  :

در مورد لیزر مو در سنیت متفاوت میتوان گفت در هر سنی امکان لیزر موهای زائد وجود دارد چه سن فرد 18 ساله باشد یا 70 ساله ولی بنظر کارشناسان برای رهایی کامل از لیزر موهای زائد بعد از سن 25 سالکی تاثیر بیشتری لیزر مو خواهد داشت ، یعنی برگشت پذیری مو بشدت کند خواهد بود اما در سنون پایین این برگشت پذیری بیشتر می باشد .

داشتن جسمی صاف و بدون مو در اعتماد به لمحه افراد بشدت اثر می گذارد و بیشتر جوانان در سنین پایین خواهان لیزر می باشند، پس از این فرصت میتوان کاربرد کرد و زندگانی خود رو بدون موهای زائد سپری کنید.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۱ دیجی کالا | مناسب ترین خرید دستگاه لیزر تیتانیوم -

از دیگر فناوری‌های حیاتی به منظور بهبود استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم ، به کارگیری فناوری فراخی بسیار در این دستگاه است. به وسیله این دستگاه، در هر شات حد وسیعی در بر گرفته می‌شود. موضوعی که می‌تواند موجب تزاید سرعت لیزر به وسیله دستگاه شده و راحتی را برای اپراتور لیزر و مراجعه عملگر به همراه داشته باشد.

استفاده از هر دستگاه لیزر، دارای مزایای خاص وجود است. دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 هم از این قاعده مستثنی نیست و مزایای خاص خویشتن را دارد. در ادامه به ده مورد از اصلی‌ترین مزایای استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم اشاره خواهیم کرد. این مزایای مهم و کاربردی عبارت است از:

اصلی‌ترین و مهم‌ترین امتیاز بین دستگاه لیزر تیتانیوم با دیگر دستگاه‌های لیزر، در استفاده از طول موج‌های مختلفی است که در این دستگاه بود دارد. در زمانی که این دستگاه قابلیت استفاده از سه طول موج مختلف الکساندرایت، دایود و اندیاگ را دارد، دیگر دستگاه‌ها برای هر موی زائدی مناسب نیستند. از همین رو با خرید این دستگاه به یک‌باره می‌توانید مخاطبان بسیاری را از شر موهای زائد ذات رها کنید.

دستگاه لیزر تیتانیوم بهتر است یا پلاتینیوم تعمیرات تخصصی دستگاه لیزر موهای زائد