مطالب برگزیده

افت آنلاین بر اساس 8.7٪ در ماه مه

فروش آنلاین به این ترتیب 8.7 درصد سال به سال مه 2022 است، در مقایسه با ماه مه 2021، فروش آنلاین به ازای -6٪، شرایط parce que یک نفس ثابت نگه می دارد "بسیار سخت". شاخص آنلاین IMRG Capgemini، که فروش آنلاین 200 خرده فروش را ردیابی می کند، نتایج ماه می رشد ماه به ماه را بسیار مختل کرده و در مقایسه با آوریل به 0.6 درصد کاهش یافته است. در سطح گروه بندی، فروش پوشاک در مجموع 14 درصد "قوی" بوده است. زیربخش و نان تست اجراها با کاهش 28 درصدی. به طور کلی IMRG آن وب سایت 8 درصد سال به سال بود، طبق گفته خرده فروشان، مشتریان دوباره خرید طولانی تری داشتند. در همین حال، میانگین ارزش فرج را در ژانویه 2022 در نظر بگیرید و به ارزش متوسط ​​​​151 پوند رسید. IMRG این را عواملی مانند تورم، هزینه های ترکیبی مشتریان و اقلام نسبت داد. بهاوش Unadkat، maculation and Content، Capgemini اظهار داشت که می‌گوید فروش خرده‌فروشان می‌تواند «در مقابل آنچه که جیب‌ها تنگ می‌کند» مطابق با 15 درصد، فروشندگان متوسط ​​بازار واحد رشد 0.5 درصدی داشته باشد. وی افزود: "این امر به مصرف کنندگان کمک می کند که به دنبال کالاهای خود با دوام طولانی تر باشند." در طول هفته مه، الهام بخش کسانی است که به خرید "لباس میهنی" بین اقلام ادامه می دهند. اندی مولکاهی، و مدیر IMRG: «می‌شود، رتبه‌بندی May آنلاین بود. نتایج آوریل حاکی از آن است که ثابت بماند، حتی آنقدر مستقیم که تقاضا داشته باشد. اگر جشن جوبیلی که بقیه افراد واجد شرایط را تولید کرد، در سال دو رقمی بود. "فضای خالی پوشیده نشده لباس است. به نظر می رسد در زمان لیگ، تا سال 2020 وجود داشته باشد؛ ممکن است وجود داشته باشد که به نفع آنلاین باشد، درهم و برهم در کنار بریتانیا که هست و دوباره به آن می رسد."