مطالب برگزیده

Yoox Net-a-Porter بازارهای فروش مجدد را گسترش می دهد

Yoox Net-a-Porter اعلام کرد که Net-a-Porter، Mr Porter و The Outnet بازارهای فرعی فروش مجدد آنها هستند و مشتریان خدمات را در خود جای داده اند.
مشتریان ایتالیا و فرانسه از بریتانیا، ایالات متحده، هنگ کنگ SAR و آلمان کمد لباس های خود را با فروش مجدد دسته های لباس های آماده، کیف های دستی، کفش ها، لوازم جانبی و جواهرات به این دو لباس زنانه و مردانه می پسندند.
بیشتر استرالیا، کره و سال 2023 است.
علاوه بر این، آقای و اوت‌نت یک بازخرید مربیان مردانه راه‌اندازی کردند که طراحان از قبل تأیید شده بودند که همه بازارهای فروش مجدد آن را در بر می‌گرفتند، مشتریانی که در نوع خود این دسته را نشان می‌دادند، تا زمانی که صاحبشان فروخته شوند.
همراه با Net-a-Porter و کیف‌های دستی زنانه The Outnet، به مشتریانی که به دنبال فروش مجدد لباس‌های مردانه و زنانه هستند، پیشنهاد می‌دهند.
فروش مجدد YOOX NET-A-PORTER، Reflaunt، مشتریان را با بزرگترین شبکه فروش مجدد در جهان متصل می کند.
این تضمین می کند که Festschrift مبارک، احراز هویت، توصیه های قیمت گذاری و عکاسی را ارائه دهد.
گزینه های NET-A-PORTER، MR و THE OUTNET اعتبار را 10% تقویت می کنند.
خدمات Yoox Net-a-Porter در پاییز سال 2021 راه اندازی شد و به گفته این تجارت، "پاسخ مثبتی از سوی افراد مشاهده شد".
گسترش تدریجی خدمات فروش مجدد فروشگاه‌های آنلاین، ادامه راه‌اندازی با خیانت بزرگ، Reflaunt، با دورگردی طولانی‌تر هماهنگ است.
هدیه خدمات با رزولوشن Yoox Net-a-Porter «باز کردن قفل تجارت مجدد» - 12 تعهد در پایداری نگران کننده «Infinity» 2030.
از طریق این تعهد، Yoox Net-a-Porter آرزوی زندگی محصولات خود را برای ارائه تجربیات تجارت مجدد نوآورانه به مشتریان دارد و چهار فروشگاه آنلاین خود را مطابق با سال 2025 عرضه می کند.