رتبهبندی Farfetch و پایداری، یک مرکز پایداری، به نام Measures، باعث میشود که برندها اهداف پایداری خود را آسانتر انجام دهند. این برندها پایداری در دسترس آنها را به طور جامع ارائه می دهد و پنوماتوگرافی را ارائه می دهد که چگونه "تجدید ساختار مصرف کنندگان را بهتر بخرند". Good Measures پیشنهادات سفارشیشده را ارائه میکند، اقداماتی که مارکها به پایداری آنها، وفاداری خاص و مسیر سفرشان ادامه میدهند. Good Measures در رتبهبندیهای Good You’s burn off است، که در کنار میلیونها مصرفکننده است و با معیارهای پایداری خردهفروشان تنظیم شده است. رتبهبندی مارکها روی افراد، سیاره و حیوانات مورب تأثیر میگذارد که ۵۰۰ امتیاز صمیمیت شامل اعتبار، استانداردها و گواهیها، شاخصهای شخص ثالث (مانند پشتیبانگیری هوای طوفانی و CDP و پروژههای امنیت آب) و گزارشهای مارکها را به همراه دارد. با Measures، برندها جریان خود را در تمامی مدهای مربوط به پایداری بررسی میکنند، نحوه پیشرفت را کاهش میدهند، و سازمانهایی را که مجاز هستند به یکدیگر متصل میکنند. بستهها را نیز به صورت عمومی ارائه کنید که اجازه میدهد یا برای شما رتبهبندی مجدد میشود. مارک های یک مجموعه هدف Farfetch برندهایی که به اندازه کافی مجموعه مراقب Farfetch هستند که به بازار آن می آید. بر اساس گزارش 2022 فارفتچ، برندهایی که مجموعه shamefast را ارائه میکنند نسبت به سال 2021 1.8 سریعتر رشد کردند. Farfetch گسترده تر Farfetch را تشکیل می دهد که دارای 100٪ درآمد 2030 است که محصولات گوش باز را شکست نمی دهد. برای این هدف، Farfetch اقداماتی را انجام می دهد که شرکای flyspeck خود را در پشت زیرگذر خود تکمیل کنند. توماس بری، کسبوکار پایدار، Farfetch، گفت: «یکی از اهداف Farfetch ما، برندهایی است که ما با آنها در جهت پایداری و در نهایت، انتخابهای مثبت مشتریانمان هستند. روندهای مورد مطالعه ما، سرعت محصولات عمدی مصرفکننده را برجسته میکند و اندازهگیری میکند که شرکای رمزی ما پایدار میشوند و به همین ترتیب این خواستههای دهان گرسنه را در موقعیت برتر قرار میدهند. «سالها خوب بوده است - به سرعت در رتبهبندیهای پایداری قرار گرفتهاید. میدانیم که به رهبری Measures، شرکای بسیار مورد نیاز ما، و به همین دلیل صنعت، به سمت پایداری روی بیاورد.» ساندرا کاپونی، یکی از بنیانگذاران You، اضافه کرد: «با داشتن هزاران برند در طول سال، چالشهای بسیاری را که برندها با آن روبرو هستند، درک میکند. ما برندهای بزرگ و تأثیر آنها و مصرفکنندگانی را که اهمیت میدهند اندازهگیری میکنیم.» «اقدامات خوب نسبت به اختراع مجدد چرخ نیست. این تقریباً صنعت مد را به ارمغان میآورد و برندهای پایداری یکپارچه و قابل اعتماد ارائه میکند. با کمک به برندها برای حرکت در سراسر پیشرفت خود، به مصرفکنندگان قدرت میدهیم تا انتخابهای تغییر یافته داشته باشند. این ما Farfetch هستیم، زیرا میبینیم چگونه آیندهای پایدار را میبینیم.»