مطالب برگزیده

سرویس و تعمیر پکیج در تهران | سکوی پرتاب موشک تعمیرات آی بک امداد

پکیج سیستم گرمایشی است که با نصب و راه اندازی آن اضافه بر ایمن‌سازی آب گرم مصرفی با ورود آب داغ به داخل رادیاتور شوفاژ قادر به حار کردن محیط است از این رو با نصب پکیج دیواری علاوه بر جانشین شدن آبگرمکن دیواری دیگر نیازی به بخاری گازی ندارید اما این وسیله هم ممکن است خراب شود که با خرابی قطعات آن چون شیر اطمینان، پمپ سیرکولاسیون، شیر پرکن، برد و.. باعث پیدایی مشکلاتی چون‌که گرم نشدن آب، ، روشن صیرورت انفجاری و.. شوید که برای سرویس و پکیج در تهران کافیه با شماره آی بک امداد ارتباط بگیرید تا سریعا کار در محل اعزام و حاضر شود و کسب پکیج و شوفاژ را انجام دهد.

پکیج یک سبب گرمایشی است که علاوه بر تامین آب گرم مصرفی با بخار آب وسیله گرم شدن محدوده ساختمان می شد اما احتمال خرابی قطعات آن و به خصوص رسوب گرفتن مبدل و مشکلات زیادی چون گرم نکردن آب، روشن نشدن، خرابی جرقه زن، و… را دارد که برای پکیج و رفع اشکال کدخطا و ارور های پکیج دیواری کافیه با شماره آی بک امداد تماس بگیرید تا از خدمات زیر بهره مند شوید.

آموزش پکیج و کولر گازی

دوره آموزش نصب و پکیج دیواری - با کیفیت ترین

مرحله‌ی ششم: راه ‌اندازی هژبر گاز و استفاده از پکیج

در مرحله‌ی آخر شیر گاز را باز کنید تا با ورود گاز به جهاز پکیج، اشتعال اولیه و گرم شدن آب آغاز شود. با ورود آب و گرم شدن آن می‌توانید دمای پکیج را روی دمای مورد نظر خود تنظیم کنید و از دمای مطلوب آن لذت ببرید. در دوره نصب پکیج دیواری و آن تمامی این مراحل به صورت عملی و با تجهیزات کامل آموزش داده خواهد شد.

نکاتی که برای راندمان بهتر پکیج باید به آن توجه کنید:

پکیج‌ها باید سالی یک ‌بار توسط کار بررسی و در صورت نیاز سرویس شوند. (توجه داشته باشید که پکیج دیواری باید ته نگاه یک کاردان آموزش نظر اجرا شود.) در صورتی که به موقع سرویس و رسوب گیری نشوند، سریع‌تر فرسوده می‌شوند. نوع آب منطقه تاثیر بسزایی در عملکرد این اسباب دارد. اگر ملاک سختی آب بیش‌تر از 250 باشد، استفاده از فیلترهای سختی‌گیر الزامی است.

نمونه سوالات پکیج و شوفاژ گازی | زیباترین سرویس و پکیج در تهران | سکوی پرتاب موشک ات آی بک امداد -

اگر زمانه روشن گشتن پکیج صدای زیادی به گوش می رسد دو دلیل دارد یکی عدم ثبات جریان گاز و دوم اینکه جرقه زن خوب کار نمی کند.

زمانی که با کاهش فشار آب پکیج روبرو هستید ابتدا باید مطمئن شوید که فشار آب ساختمان کم هلاک و در ادامه خاطرجمع شوید که در لوله های پکیج یا رادیاتور نشتی وجود ندارد که این با مشاهده نم روی شوفاژ و لوله ها قابل تشخیص است.

زمانی که پکیج همراه با سر و صدای زیاد است باید ابتدا هواگیری پکیج انجام شود تا مشکل رفع شود و در ادامه توسط کار از سالم بودن پمپ سیرکولاسیون مطمئن شود.

در زمان همچنین کردن شیر آب گرم عمارت اگر دما خیلی زیاد است باید سریعا با کار تماس بگیرید چون این به معنای خرابی برد یا قطعاتی چون ترموستات است که برای تعمیر پکیج گازی  برای سرویس و پکیج در تهران کافیه با شماره آی بک امداد تماس بگیرید.