سئول، 20 اکتبر (یونهاپ) -- کره (KTO) پنجشنبه ویدیوهای تبلیغاتی دارد که فروشنده اخبار یوتیوب خود از سوگا و جیمین کی پاپ بی تی اس است.
ویدیوهایی که شهرهای بوسان و دائجون را تبلیغ میکنند، ویدیویی با تم یکپارچهسازی با مضمون «Feel the Korea» هستند که هدف آن جذب آهنگهای نمادین شهرها است.
"برخورد نااطمینانی" بوسان استان بوسان و بال گل مائه، فهرستی است که اسقف نشین اصلی دایجون را به خود اختصاص داده است.
ویدیوی ایسترن ایست اند پوهانگ با نمایش "Do hop?" در 27 اکتبر ادامه خواهد یافت، و ویدیوی ججو با موفقیت سونگ یون "The is Blowing" در 2 نوامبر.
KTO تبلیغات بیلبوردی را در نقاط دیدنی ایالات متحده، بریتانیا، سنگاپور، تایلند، ژاپن و قطر برنامه ریزی می کند.
ماه ها فیلم ها
ejkim@yna.
co.
kr
(END)